tirsdag 25. mars 2014

En sliten og trøtt nattevakt

Da jeg jobbet natt igår var jeg i overkant sliten.
Det vil si, jeg ganske dårlig og burde egentlig aldri ha vært på jobb i det heletatt.
Men, det er så å si umulig å få tak i ekstravakt så pass seint på kvelden.
Jeg ble ikke dårlig før i 10-tiden, rett etter ta jeg kom på jobb.
Det ente med et lite rødt hode på en pute og noe dupping innimellom.
Jeg la meg faktisk også ned i fosterstilling på tvers av to stoler, to dårlige trestler, da dette er det eneste vi har å sitte i på jobb. Skulle ønske vi hadde noen gode stoler å hvile rompen på på nattestid, men det er viktig å ikke ha det behagelig.

Det er svært sjeldent jeg er trøtt når jeg jobber natt, men i natt var untaket, og det var vel ikke så mye at jeg var trøtt enn at jeg var skikkelig uggen og kvalm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar