søndag 19. august 2012

Hvil i fred


En fantastisk kvinne har forlatt oss. Farmor sovnet stille inn natt til idag.
Hun ble 83 år gammel.
Det er trist at jeg ikke fikk sagt ordentlig farvel til henne i livet, men vi samlet oss i dag for å ta farvel.
Tenk at det er siste gang jeg så henne i dag, det er rart å tenke på. Trist å tenke på.
Jeg kommer til å savne henne veldig.
Jeg kommer til å savne de kjappe replikkene hennes, uttrykk som bare farmor hadde som feks " der det er 60 kjører jeg i 60, der det er 80 der kjører jeg i 80, men på motorveien der det er 90, der kjører jeg i 110!"
Det er mye jeg kommer til å savne, telefonsamtaler, medfølelsen hennes, den felles bekymringen vi hadde for hverandre, formaningene hennes, tipsene, latteren, ikke minst latteren og de gode smilene.

Hvil i fred farmor, du var en fatastisk kvinne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar